Even de klantenservice bellen...

Gepubliceerd op 25 november 2020 om 13:12

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn volgt nu een keuzemenu:

  • Kies 1 als u…
  • Kies 2 als u…
  • Kies 3 als u..

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn volgt nu nog een keuzemenu:

  • Kies 1 als u…
  • Kies 2 als u…
  • Kies 3 als u..
  • Kies 4 als u…

Om u een superieure dienstverlening te kunnen geven volgt nu weer een keuzemenu:

  • Kies 1 als u…
  • Kies 2 als u…
  • Kies 3 als u..
  • Kies 4 als u…
  • Kies 5 als u…

Bedankt voor uw keuze, onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen.

…..

…..

Op onze website ….nl vindt u antwoorden op de meeste gestelde vragen

….

….

Wist u dat

….

 

BAM, verbinding verbroken. Blinde woede van het inmiddels opgekropte ongeduld om iemand aan de telefoon te krijgen en een simpel antwoord te krijgen OP EEN VRAAG DIE NIET OP DE WEBSITE STAAT!!

 

Chat proberen op de website: er staat wel een verwijzing naar maar geen chat zelf.

 

WANHOOP

 

Ik zie mezelf graag als een geduldig iemand maar bij dit soort activiteiten lukt het echt niet. De grofste woorden gaan door mijn hoofd en de stress bereikt in no time een kookpunt.

 

Eventjes erg hard vloeken en flinke ademhalingsoefeningen helpen om mezelf weer te kalmeren. Wat is dat toch lastig soms. Menselijk contact wordt steeds lastiger bij de ‘grotere’ bedrijven in Nederland. Zelfbeheersing is meer dan ooit een must om hiermee om te kunnen gaan.

 

Hoe gaan jullie ermee om?

 

En heb je weleens het gevoel dat het echt niet lukt? Misschien maak je het te persoonlijk en wordt er van alles getriggerd bij jezelf. In een persoonlijk ontwikkelingstraject kan je uitzoeken hoe je jezelf kan beschermen in dit soort situaties en niet meer overweldigd wordt door teveel stress en emotie.

 

Sterkte.....


«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.